Електротехніка та електропривод (208-Агроінженерія)
ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОПРИВОД |
Інженерно-технологічний факультет Кафедра прикладної інженерії та охорони |
||
ЛЕКТОР |
|||
КЕПКО ОЛЕГ ІГОРОВИЧ |
|||
Посада |
доцент кафедри прикладної інженерії та охорони праці Уманського НУС |
||
Стаж роботи |
22 років |
||
Науковий ступінь |
кандидат технічних наук |
||
Спеціальність |
05.14.06 – Технічна теплофізика та промислова теплоенергетика |
||
Вчене звання |
доцент |
||
Пріоритетні методи викладання |
лекція; лабораторне заняття; індивідуальні заняття; самостійна робота; аналіз ситуації, помилок, колізій, казусів; дискусія із запрошенням фахівців; ділова (рольова) гра; коментування, оцінка (або самооцінка) дій учасників; метод аналізу і діагностики ситуації (кейс-метод); |
||
Консультації |
Щосереди з 1400 по 1600 (гуртожиток №6) |
||
АНОТАЦІЯ ДО КУРСУ |
|||
|
|||
МЕТА КУРСУ |
ОСНОВНІ ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ |
||
Отримання студентом знань з основних законів електрики та магнетизму, засвоєння методів та способів розрахунку електричних кіл та аналізу електричних та електронних схем. Здобуття теоретичні знання та набуття практичних навичок з електроприводу та автоматизації. Теоретичною базою курсу є математика, фізика, теоретична механіка. Програмою передбачається виконання лабораторних робіт, що забезпечує закріплення теоретичних знань та отримання практичних навичок при роботі на електроустаткуванні. Курс є базою для інших спеціальних дисципліні, які пов'язані з теорією і практикою електрозабезпечення та автоматизації в АПК. |
У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні знати: Основні закони електротехніки.
вміти:
|
||
ТЕМАТИКА КУРСУ |
|||
1. Загальні поняття та визначення. 2. Електричні та магнітні явища. 3. Кола постійного струму. 4. Однофазні кола змінного струму. 5. Трифазні кола змінного струму. 6. Електропостачання. 7. Електронагрів. 8. Електротехнології в АПК. 9. Електроніка. 10. Загальні відомості о системах і елементах автоматики. 11. Перетворювачі. 12. Автоматичні системи управління. 13. Електричні машини постійного струму. 14. Електричні машини змінного струму. 15. Різновиди та елементи електропривода. 16. Механіка електропривода. 17. Системи керування електроприводами. |
|||
SOFT SKILLS |
|||
Інноваційні методи викладання, що використовуються під час викладання стимулюють активний розвиток лідерських якостей, зокрема наполегливості у досягненні мети, адаптивність та комунікабельність, здатність вирішувати поставлені завдання індивідуально та у колективі, мотиваційна активність і адекватна ініціативність |
|||
ПОЛІТИКА КУРСУ |
|||
Основні політики курсу полягають у дотриманні вимог положень: «Про академічну успішність в Уманському національному університеті садівництва». Під час проведення контрольних заходів студенти повинні дотримуватися правил академічної доброчесності, які визначено Кодексом академічної доброчесності Уманського НУС. Жодні форми порушення академічної доброчесності не толеруються. У випадку таких подій – реагування відповідно до Кодексу доброчесності Уманського НУС. |
|||
СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ТА ВИМОГИ |
|||
Вид роботи |
Характеристика контролю |
||
Письмове опитування (у. т. ч. ЕСЕ) |
Здобувачі дають лаконічні відповіді на питання, передбачені під час вивчення курсу письмово, або у вигляді реферативного повідомлення, або у вигляді ЕСЕ. Оцінюванню підлягають правильність та конкретність відповіді на поставлене питання. Позитивним є формування відповідей на основі основної та допоміжної літератури за останні десять років. |
||
Усне опитування/ захист роботи/ звіту |
Здобувачі дають відповіді в усній формі на питання пов’язані із теоретичними або практичними аспектами теоретичної частини дисципліни. Оцінюванню підлягають правильність та конкретність відповіді на поставлене питання. Позитивним є лаконічність та переконливість під час відповіді. |
||
Тестування |
Проводять письмово або за допомогою систем дистанційного навчання. Передбачає вибір однієї/та/або правильної відповіді на конкретне питання передбачене теоретичною частиною курсу або його структурним елементом. |
||
Активність (під час обговорення, тощо) |
Оцінюванню підлягають частка участі здобувача у вирішенні колективного завдання, активність, вмотивованість та креативність під час обговорення проблемних питань. |
||
Прояв лідерських якостей |
Оцінюванню підлягають прояви лідерських якостей, які полягають у здатності генерувати нові ідеї; панорамність мислення; здатність до самоаналізу; здатність працювати в колективі; відповідальність за виконання важливих завдань; потреба в досягнені позитивного результату; здатність вести конструктивні переговори; здатність змінювати стиль керівництва відповідно до конкретної ситуації. |
||