+38 (04744) 3-87-81
Меню
Остання редакція: 04 квітня 2022

Самоаналіз

Аналіз освітньої та/або професійної кваліфікації

Кепко О.І.

 

кафедри прикладної інженерії та охорони праці за 2017-2021 рр.

 

1. Відповідність освітньої та/або професійної кваліфікації Кпко О.І. освітнім компонентам, що викладаються:

 

Електропривод і автоматизація, електротехніка з основами електромеханіки, інтелектуальна власність; автоматизація виробничих процесів; електротехніка і електроніка; комп’ютерна графіка; теплотехніка;

 

Показник

Фактичні дані

1

Документ про вищу освіту

Українська сільськогосподарська академія, м. Київ, 1995 р. диплом УВ № 807382,

спеціальність – електрифікація сільського господарства,

кваліфікація – інженер-електрик.

2

Документ про науковий ступінь

Кандидат технічних наук (2005 р.) зі спеціальності 05.14.06 – Технічна теплофізика та промислова теплоенергетика

3

Наявність досвіду професійної діяльності (заняття) за відповідним фахом (спеціальністю, спеціалізацією) не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності)

  1. 01.03.1989-14.09.1989 р.,Електрик електроцеху на 0,5 ставки, Української ордена Трудового Червоного Прапора сільськогосподарської академії, м. Київ.
  2. 15.08.1991-14.10.1992 р.,Старший інженер служби контрольно-вимірювальних приладів і автоматизації птахорадгоспу „Бершадський”, с. Чапаївка Бершадського р‑ну Вінницької обл.
  3. 01.02.1996-30.09.1999 р., Електрик КСП „Славутич”,смт. ТепликВінницької обл.

4

Керівництво (консультування) дисертації на здобуття наукового ступеня за спеціальністю, що була захищена в Україні або за кордоном

 

5

Щонайменше п’ятьма публікаціями у наукових виданнях, які включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, WebofScienceCoreCollection, протягом останніх п’яти років

  1. Гідравліка і гідропривод : довідник / В. Г. Федоров та ін. ; за ред. В. Федорова. Умань : Видавничо-полігр. центр «Візаві», 2017. 135 с. ISBN 978-966-304-212-1. (Розглянуто й схвалено Вченою радою УНУС, протокол 8 від 28.03.2017 р.).
  2. Чернюшок О.А., Федоров В.Г., Кепко О.І. Компоненти теплообміну під час вільноконвективного охолодження моделі напівтуші. Науковий вісник ЛНУВМБТ імені С.З. Ґжицького. Львів, 2017. С. 85–88.(https://nvlvet.com.ua/index.php/journal/article/view/1076/1073).
  3. Керко О.І., Кепко В.М. Методика визначення вартісних еквівалентів енергоносіїв. Економіка та управління АПК. Біла Церква . 2017. № 1. С. 79–83.
  4. Статична математична модель теплового балансу зерносушарки / О.І. Керко та ін. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація : Зб. наук. пр. Кіровогр. нац. техн. ун-ту. 30-те вид. Кропивницьки. ЦНТУ, 2017. С. 10–16.
  5. Golub G., Kepko O. Modellingtheworkofclosedsystemofheatingandventilationofgreenhouses. INMATEH – AgriculturalEngineering. 2017. Vol. 52, № 2. P. 85–90. (Scopus,Web of Science).
  6. Kepko O.I., Kepko V.M., Pushka O.S. Analysisofeconomicefficiencyofusingdifferentfueltypesinindividualheating systems. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. М. Кропивка. №1(36). Мелітополь, 2018. С. 263–270.
  7. Golub G., Chuba V., Kepko O. Researchontemperaturepreparationofdieselbiofuelinanenergyvehiclefueltank. INMATEH – AgriculturalEngineering. 2018. Vol. 56, № 3. P. 101–108. (Scopus,WebofScience).
  8. Investigationofthermalandtechnologicalcharacteristicsofnewmeatpastesproduction / O. Moskalyuk etal. Technology auditandproductionreserves. 2018. Vol. 6, № 3(44). P. 36–41. ISSN 2226-3780. URL: https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.147442.
  9. Керко О.І., Кепко В.М. Захист інтелектуальної власності в контексті взятих на себе Україною міжнародних зобов'язань. Економіка та держава. 2020. № 9. С. 91–94. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2020.9.91.
  10. Studyofblurringandhysteresisofphasetransformationsofmilkfatbytransitcalorimetrymethod / V.G. Fedorov etal. Carpathian JournalofFoodScienceandTechnology. 2020. No. 12(3). P. 105–118. URL: https://doi.org/10.34302/crpjfst/2020.12.3.8/http://chimie-biologie.ubm.ro/carpathian_journal/Papers_12(3)/CJFST12(3)2020_8.pdf. (Scopus,WebofScience).
  11. Федоров В.Г., Кепко О.І., Виноградов-Салтиков В.О. Різниця потенціалів як універсальна рушійна сила. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". Київ. 2021. Т. 2, № 3(47). С. 93–100. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-3-7047./https://www.inter-nauka.com/issues/economic2021/3/.
  12. Determiningimpactofdifferenceinpriceofliquidmanureanddegestateonproductioncostsof biomethane andelectricity / G. Golub etal. Engineering forRuralDevelopment : 20th InternationalScientificConference, Jelgava, Latvia, 26–28 May 2021. P. 314–319. URL: http://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2021/ (Scopus)
  13. Аналітичний кваліметричний підхід до оцінки якості продукції як інструмент прийняття ефективних стратегічних рішень / Л.М. Сатир та ін. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 17. С. 18–24. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.17.18./http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=7577&i=2.

 

Висновок: освітня та/або професійна кваліфікація Кепко О.І. відповідає освітнім компонентам.

 

 

 

2. Досягнення у професійній діяльності, які зараховуються за останні п’ять років (науково-педагогічні, педагогічні та наукові працівники, які забезпечують освітній процес, повинні мати не менше чотирьох досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років, визначених у пункті 38 Ліцензійних умов)

 

Показник

Фактичні дані

1

Наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, WebofScienceCoreCollection

  1. Golub G., Kepko O. Modellingtheworkofclosedsystemofheatingandventilationofgreenhouses. INMATEH – AgriculturalEngineering. 2017. Vol. 52, № 2. P. 85–90. (Scopus,Web of Science).
  2. Kepko O.I., Kepko V.M., Pushka O.S. Analysisofeconomicefficiencyofusingdifferentfueltypesinindividualheating systems. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) / За ред. М. Кропивка. №1(36). Мелітополь, 2018. С. 263–270.
  3. Golub G., Chuba V., Kepko O. Researchontemperaturepreparationofdieselbiofuelinanenergyvehiclefueltank. INMATEH – AgriculturalEngineering. 2018. Vol. 56, № 3. P. 101–108. (Scopus,WebofScience).
  4. Investigationofthermalandtechnologicalcharacteristicsofnewmeatpastesproduction / O. Moskalyuk etal. Technology auditandproductionreserves. 2018. Vol. 6, № 3(44). P. 36–41. ISSN 2226-3780. URL: https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.147442.
  5. Керко О.І., Кепко В.М. Захист інтелектуальної власності в контексті взятих на себе Україною міжнародних зобов'язань. Економіка та держава. 2020. № 9. С. 91–94. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2020.9.91.
  6. Studyofblurringandhysteresisofphasetransformationsofmilkfatbytransitcalorimetrymethod / V.G. Fedorov etal. Carpathian JournalofFoodScienceandTechnology. 2020. No. 12(3). P. 105–118. URL: https://doi.org/10.34302/crpjfst/2020.12.3.8/http://chimie-biologie.ubm.ro/carpathian_journal/Papers_12(3)/CJFST12(3)2020_8.pdf. (Scopus,WebofScience).
  7. Федоров В.Г., Кепко О.І., Виноградов-Салтиков В.О. Різниця потенціалів як універсальна рушійна сила. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". Київ. 2021. Т. 2, № 3(47). С. 93–100. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-3-7047./https://www.inter-nauka.com/issues/economic2021/3/.
  8. Determiningimpactofdifferenceinpriceofliquidmanureanddegestateonproductioncostsof biomethane andelectricity / G. Golub etal. Engineering forRuralDevelopment : 20th InternationalScientificConference, Jelgava, Latvia, 26–28 May 2021. P. 314–319. URL: http://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2021/ (Scopus)
  9. Аналітичний кваліметричний підхід до оцінки якості продукції як інструмент прийняття ефективних стратегічних рішень / Л.М. Сатир та ін. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 17. С. 18–24. URL: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.17.18./http://www.investplan.com.ua/?op=1&z=7577&i=2.

2

Наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір

 

3

Наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

  1. Підручник у співавторстві:
  2. Гідравліка і гідропривод: довідник / В.Г. Федоров, Н.С. Мамелюк, О.І. Кепко, О.С. Пушка; за ред. В.Г. Федорова. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – 135 с. ISBN 978-966-304-212-1. (Розглянуто й схвалено Вченою радою УНУС, протокол 8 від 28.03.2017 р.).

4

Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

  1. Кепко О.І. Комп’ютернаграфіка. Методичнівказівки для виконаннялабораторнихробіт студентами першого (бакалаврського) рівнявищоїосвіти з галузізнань 12 «Інформаційнітехнології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки».  Умань: УНУС, 2020. 185 с.
  2. Кепко О.І. Комп’ютернаграфіка. Методичнівказівки для виконаннясамостійноїроботи студентами першого (бакалаврського) рівнявищоїосвіти з галузізнань 12 «Інформаційнітехнології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Уманський НУС. Умань, 2020. 87 с.
  3. Кепко О.І. Електротехніка і електроніка. Методичнівказівки для виконаннялабораторнихробіт студентами першого (бакалаврського) рівнявищоїосвіти з галузізнань 12 «Інформаційнітехнології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки».  Умань: УНУС, 2020. 51 с.

5

Захист дисертації на здобуття наукового ступеня

 

6

Наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня

 

7

Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

 

8

Виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

 

9

Робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

 

10

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”;

 

11

Наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

 

12

Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

Науково-популярні публікації:

1. Екологія, енергетика, ресурсозбереження (визначення, зв'язок) / В.О. Виноградов-Салтиков, В.Г. Федоров, О.І. Кепко, О.І. Глуздань. // Научныйвзгляд в будуще. SWORD. – 2017. – №1. (Инновационныевзгляды в будущее ‘2017).

13

Проведення навчальних занять із спеціальних дисциплін іноземною мовою (крім дисциплін мовної підготовки) в обсязі не менше
50 аудиторних годин на навчальний рік;

 

14

Керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

 

15

Керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)

 

16-18

Це для військових ЗВО

 

 

19

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

 

20

Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності)

  1. 01.03.1989-14.09.1989 р., Електрик електроцеху на 0,5 ставки, Української ордена Трудового Червоного Прапора сільськогосподарської академії, м. Київ.
  2. 15.08.1991-14.10.1992 р., Старший інженер служби контрольно-вимірювальних приладів і автоматизації птахорадгоспу „Бершадський”, с. Чапаївка Бершадського р‑ну Вінницької обл.
  3. 01.02.1996-30.09.1999 р., Електрик КСП „Славутич”, смт. ТепликВінницької обл.

 

Висновок: досягнення у професійній діяльності Кепко О.І. підтверджуються виконанням 5 досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років, визначених у пункті 38 Ліцензійних умов

 

*Під час визначення досягнень у професійній діяльності науково-педагогічного (наукового) працівника можуть зараховуватися досягнення за попередніми місцями роботи, п’ятирічний строк може продовжуватися на час перерви в роботі з об’єктивних причин (соціальна відпустка, академічна відпустка, призов/мобілізація на військову службу чи військова служба за контрактом, тривала непрацездатність тощо).

**Вимога наявності досягнень у професійній діяльності не застосовується до науково-педагогічних (наукових) працівників із стажем науково-педагогічної роботи менше трьох років, працівників, що мають статус учасника бойових дій, а також до фахівців-практиків, які працюють на посадах науково-педагогічних (наукових) працівників на умовах сумісництва в обсязі 0,25 або менше, або 150 годин навчального навантаження на навчальний рік.

***Для закладів вищої освіти, в яких здійснюється підготовка фахівців за мистецькими спеціальностями галузі знань “02 Культура і мистецтво”, спеціальностями “014 Середня освіта (Музичне мистецтво)”, “014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)”, замість наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України, науково-педагогічним (педагогічним) працівникам мистецьких спеціальностей можуть зараховуватися такі оприлюднені здобутки: літературні твори, переклади літературних творів, твори живопису, декоративного мистецтва, архітектури, архітектурні проекти, скульптурні, графічні, фотографічні твори, твори дизайну, музичні твори, аудіо- та відеовори, передачі (програми) організації мовлення, медіатвори, сценічні постановки, концертні програми (сольні та ансамблеві) кінотвори, анімаційні твори, аранжування творів, рекламні твори.

 

 

 

Останні новини

Всі новини