+38 (04744) 3-87-81
Меню
Остання редакція: 04 квітня 2022

Електротехніка та електропривод (208-Агроінженерія)

ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОПРИВОД

Інженерно-технологічний факультет

Кафедра прикладної інженерії та охорони

ЛЕКТОР

КЕПКО ОЛЕГ ІГОРОВИЧ

Посада

доцент кафедри прикладної інженерії та охорони праці Уманського НУС

Стаж роботи

22 років

Науковий ступінь

кандидат технічних наук

Спеціальність

05.14.06 – Технічна теплофізика та промислова теплоенергетика

Вчене звання

доцент

Пріоритетні методи викладання

лекція; лабораторне заняття; індивідуальні заняття; самостійна робота; аналіз ситуації, помилок, колізій, казусів; дискусія із запрошенням фахівців; ділова (рольова) гра; коментування, оцінка (або самооцінка) дій учасників; метод аналізу і діагностики ситуації (кейс-метод);

Консультації

Щосереди з 1400 по 1600 (гуртожиток №6)

АНОТАЦІЯ ДО КУРСУ

 

МЕТА КУРСУ

ОСНОВНІ ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

Отримання студентом знань з основних законів електрики та  магнетизму, засвоєння методів та способів розрахунку електричних кіл та аналізу електричних та електронних схем. Здобуття теоретичні знання та набуття практичних навичок з електроприводу та автоматизації. Теоретичною базою курсу є математика, фізика, теоретична механіка. Програмою передбачається виконання лабораторних робіт, що забезпечує закріплення теоретичних знань та отримання практичних навичок при роботі на електроустаткуванні. Курс є базою для інших спеціальних дисципліні, які пов'язані з теорією і практикою електрозабезпечення та автоматизації в АПК.

У результаті вивчення дисципліни здобувачі повинні

знати:

Основні закони електротехніки.

  • · Методи розрахунку електричних кіл.
  • · Конструкцію та принципи дії електричних машин.
  • · Конструкцію та принцип дії електротехнічного обладнання.
  • · Конструкцію та принцип дії пускозахисної апаратури.
  • · Основи електроосвітлення та опромінення.
  • · Основи автоматичного управління
  • · Основи експлуатації електротехнічного обладнання.

вміти:

  • · Читати електричні схеми.
  • · Вимірювати електричні величини.
  • · Розраховувати навантаження в мережі.
  • · Користуватися пускозахисною апаратурою.
  • · Читати схеми автоматизації.
  • · Забезпечувати ефективну та безпечну роботу обслуговуючого персоналу електричними пристроями.

ТЕМАТИКА КУРСУ

1. Загальні поняття та визначення.

2. Електричні та магнітні явища.

3. Кола постійного струму.

4. Однофазні кола змінного струму.

5. Трифазні кола змінного струму.

6. Електропостачання.

7. Електронагрів.

8. Електротехнології в АПК.

9. Електроніка.

10. Загальні відомості о системах і елементах автоматики.

11. Перетворювачі.

12. Автоматичні системи управління.

13. Електричні машини постійного струму.

14. Електричні машини змінного струму.

15. Різновиди та елементи електропривода.

16. Механіка електропривода.

17. Системи керування електроприводами.

SOFT SKILLS

Інноваційні методи викладання, що використовуються під час викладання стимулюють активний розвиток лідерських якостей, зокрема наполегливості у досягненні мети, адаптивність та комунікабельність, здатність вирішувати поставлені завдання індивідуально та у колективі, мотиваційна активність і адекватна ініціативність

ПОЛІТИКА КУРСУ

Основні політики курсу полягають у дотриманні вимог положень:

«Про порядок проведення моніторингу і контролю якості освіти в Уманському національному університеті садівництва»;

«Про організацію поточного, семестрового контролю та проведення атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій в Уманському національному університеті садівництва»;

«Про академічну успішність в Уманському національному університеті садівництва».

Під час проведення контрольних заходів студенти повинні дотримуватися правил академічної доброчесності, які визначено Кодексом академічної доброчесності Уманського НУС. Жодні форми порушення академічної доброчесності не толеруються. У випадку таких подій – реагування відповідно до Кодексу доброчесності Уманського НУС.

СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ТА ВИМОГИ

Вид роботи

Характеристика контролю

Письмове опитування (у. т. ч. ЕСЕ)

Здобувачі дають лаконічні відповіді на питання, передбачені під час вивчення курсу письмово, або у вигляді реферативного повідомлення, або у вигляді ЕСЕ. Оцінюванню підлягають правильність та конкретність відповіді на поставлене питання. Позитивним є формування відповідей на основі основної та допоміжної літератури за останні десять років.

Усне опитування/ захист роботи/ звіту

Здобувачі дають відповіді в усній формі на питання пов’язані із теоретичними або практичними аспектами теоретичної частини дисципліни. Оцінюванню підлягають правильність та конкретність відповіді на поставлене питання. Позитивним є лаконічність та переконливість під час відповіді.

Тестування

Проводять письмово або за допомогою систем дистанційного навчання. Передбачає вибір однієї/та/або правильної відповіді на конкретне питання передбачене теоретичною частиною курсу або його структурним елементом.

Активність (під час обговорення, тощо)

Оцінюванню підлягають частка участі здобувача у вирішенні колективного завдання, активність, вмотивованість та креативність під час обговорення проблемних питань.

Прояв лідерських якостей

Оцінюванню підлягають прояви лідерських якостей, які полягають у здатності генерувати нові ідеї; панорамність мислення; здатність до самоаналізу; здатність працювати в колективі; відповідальність за виконання важливих завдань; потреба в досягнені позитивного результату; здатність вести конструктивні переговори; здатність змінювати стиль керівництва відповідно до конкретної ситуації.

 

Останні новини

Всі новини